Kun mä kuolen, mä jään tänne maan päälle kummittelee kaikille viattomille ihmisille. Sitte teen kaikkee kivoi poltergeistei, heittelen kaikkii raskaita tavaroita ympäri kämppää (mm. siirtelen sohvia yläkerrasta alakertaan jne), kunnes asukkaat muuttaa pois siitä mun riivaamasta talosta.

Sitten kun uudet muuttaa siihen taloon, kostokierre alkaa uudestaa... Ensin se kummittelu ois sellasta pientä kiusaamista, hiusten puhaltelua jne. Sitten se pahenis koko ajan, ja lopulta ilmestyisin aina kivois tilanteissa vaikka ikkunan taakse mollottaa "o_______o".

Sit mä saan rauhan vasta ku joku myöntää et tääl kummittelee ja pyytää mua ilmestymään sille ja juttelemaan asiasta. Ja sit vaadin uhrilahjaks perheen nuorinta lasta ja lähen sen kaa tonne yläkertaa. Paitsi, jos se lapsi tahtoo jatkaa mun sijalla.

http://www.hoax-slayer.com/images/ghost-under-bed.jpg