Sisältää tylsää tekstiä

Ärrh. V*tuttaa suoraan sanoen, kaikki. Ensinnäkin, miks KAIKKI vaatteet näyttää mun päällä typerältä?
Ostin tänään tooosi ihanan sinisen (<3) neuletakin, joka sopii tosi hyvin mun vitun leveän selän kanssa :)). Ja mulla ei oo tarpeeks vaatteita uusille farkuille, koska on pelkkää mustaa ja tahon VÄRIÄ. Ja en ees enää rupea pitämään pitkähihasia ihonmyötäisiä paitoja päällä, koska kädet löllyy ja selkä korostuu namisti.

Farkut on mulle aina liian pitkiä. Hameet mulle ei sovi, jokainen päätelköön itse, miksi...

Toiseksi, mulla on taas vaihteeksi idea novellista. Tahon tällä kertaa kirjottaa jotain realistista, ja yli 80 sivua muutakin kuin paskaa, jota kerran sain aikaan peräti 89 sivua, ei juonta, ei mitään. Paskaa. 
koko kasiluokan mulla pyöri mielessä tosi hyvä juoni, kostosta ja vaikka mistä (jota en viiti paljastaa, noloo!) mut ajan kanssa pääsin siitäkin eroon ja nyt se tuntuu typerältä idealta. Liian monimutkainen, ja pitkä.

Nyt oon kirjottanu harvinaisen fiksusti. Mietin juonen vihkoon, kirjoitin asioita ylös kuten viimeksikin, ja aloin kirjoittamaan osia tarinasta, en juonta suoraan päästä, vaan suunnittelin. Nyt mulla on koko juoni kasassa, mut en osaa vaan kirjottaa luontevasti. Vois vaikkapa lukea jonku kirjan ja ottaa "mallia" miten kuvaillaan koivu.

Jos joku kirjoittais sen mun puolesta?