Öhpöh ei taho kouluun.

Vittu mulla menee hermot tällä viikol koulussa, ihan varmasti menee. Piti olla lauantainaki koulussa :<. Onneks huomenna on ruokkiksen jälkeen vaan 2 tuntia liikuntaa nii pääsee aikaisin kotiin. Mut mitä mä kotona? Dataan ja venaan et pääsee partioon, tai ees jonneki. Tai sit vainoharhailen täysilä ja odotan turhaan.

Mut joo, tää päivä on ollu ihan perseestä. En saanu yöllä nukuttua, aamulla heräsin sit yhentoista aikaan, oisin nukkunu pidempään jos ei ois alkanu sattuu päähä. Katoin Paavo Pesusieni leffan uudestaan, siivosin kotiloiden terran, imuroin oman huoneen ja datasin ikuisuuden.

Oh when the saints go marching in
When the saints go marching in
Oh lord I want to be in that number
When the saints go marching in


Ähähä. Täl Tilkkutäkki levyllä on "Tie Pyhien" laulu, joka on sovitettu When the Saints go marching in lauluun, tuo pikkasen orkesterimuistoja :,D. Vittu miks kukaan ei kertonu mulle että just SILLÄ välitunnilla piti mennä valitsemaan soitinta jne. Sit oisin EHKÄ saanu jonkun fiksun soittimen, angst. Mut kyl sillä torvellaki tuli soiteltua kaks vuotta...
   Musta on jopa olemassa lehtikuva sen torven kanssa. Se oli sellai piieeni kuva Kalevan etusivulla, jos oon kumartuneena tyhjentämässä sylkiä putkista. Onneks ei ollu kuvaa naamasta, nyt hävettäis ihan kunnolla.
 ps. Oon mä baritoniakin soittanu <3