100 tietoa minusta. Saat lapasen jos luet kaikki <3


1. Ajattelen tosi paljon.
2. masennun jos en saa kontaktia ihmisiin
5. vainoharhailen täysillä
6. ahdistun
7. tykkään marabousta
8. ... ja kivennäisvesistä.
9. en osaa enää itkee.
10. tekis kyl mieli aika usein.
11. rämpytän kitaraa
12. tykkään Frendeistä.
13. ei elämää ilman FATKAA.
14. vanhemmat pakottaa mut lukioon.
15. luultavasti stressaannun siellä
16. tahon oikeesti matkailualalle.
29. oon harkinnu lentoemännän työtä.
30. tahon muuttaa Lappiin, mieluiten Sodankylään tai Inariin
31. meen viel joskus vaeltaan Lappiin yksin tai seurassa...
32. musta tulee paskin isonen Nastolassa
33. en osaa laulaa, joten en laula melkein koskaan seukalla.
34. nauran liikaa, ja sit hävettää.
35. tykkään ku selkää hiplataan
36. tiedostan olevani lihava
37. joten laihdutan
38. oon myös ruma
39. mut en meikkaa koska iho kärsii.
40. koska en voi sietää finnei.
41. nään kaikkee kivaa pimeässä
42. joten pelkään sitä
43. pelkään kans mm. vanhoja hylättyjä taloja...
44. mut silti tahon käydä niis sisällä.
45. mulla ei oo toista nimeä, koska vanhemmilla ei ole mielikuvitusta
46. ihmiset unohtaa e:n mun nimestä.
47. sit huomauttelen siitä
48. mulla on ollu tähän mennessä 6 lemmikkiä 4 vuoden aikana
49. yhteensä meillä on ollu kerrallaan 5 hamsteria ja 2 akaattikotiloa.
50. yhteensä meillä on ollut 10 hamsteria
51. mulla on tällä hetkellä kani ja hamsteri
52. tahon akvaariokaloja.
53. tahtosin myös toisen kanin.
54. mulla on piirtämistä vaille oleva sarjakuva suunnitelma.
55. ... jota oon tehny jo vuoden
56. dataan paljon
57. saatan olla hieman itsetuhoinen
58. vihaan mun huonetta
59. siskot on homoi
60. raivoan mielessä kaikille kaikesta
61. jopa sulle
62. kuuntelen joskus PMMP:tä
63. olen uskovainen
64. täytän kesällä 16
65. mulla on synttärit samana päivänä ku mun ukilla
66. ... ja iskän työpaikan liputuspäivänä
67. mun synttäreiden ois oikeesti pitäny olla 3.6, mut synnytystä pidennettiin
68. tiedän melkein tarkalleen miten mahalaukun ohitusleikkaus tehdään (kiitti fakta<3)
69. Muutin Kajaanista 4 vuotta sitten, ja tahon takasi
70. Muutin oulusta 6 vuotta sitten
71. Oon asunu kans Limingassa...
72. ja Lahes.
73. vihaan Lahtee
74. Villähe on ahistava paikka kesäisin...
75. en viihy Nastolassa.
76. tahon 2 lasta.
77. koska 3 on liikaa
78. kuuntelen joskus Smakia.
79. Kalle Lindroth on ihQ
80. Marco Hietala on ihkuin.
81. mulle on kehittyny hirvee käsienpesupakko.
82. pelkään et mut jätetään. (Sekä kaveri- että seurustelusuhteessa)
83. pelkään et mut unohdetaan
84. pelkään tapella
85. pelkään menettäväni kaikki.
86. pelkään usein muiden puolesta
87. järkytyin syvästi kaverin takia
88. en hetkaha toisten viiltelyjäljistä.
89. kaulaa on kiva pussailla.
90. mut sitte hävettää
91. rakastan lunta
92. rakastan rankkasadetta
93. rakastan ukkosta
94. olen rakastunut
95. pyöräilen usien... Kun voi.
96. mulla on siks huono ryhti ku en tehny asialle mitään nuorempana vaikka käskettiin.
97. haistelen ihmisten vaatteita <3
98. ja niille kuuluvia tavaroita...
99. mulla ois vielä paljon kerrottavaa.
100. pimeän pelko menee joskus HIEMAN yli.

AI NIIN. Mulla on kumiankkafetissi.