Tollaset mä saksin. Järkyttykää.

Mä vaa jotenki tykästyin noihin hiuksiin :3. Harmi vaa et en saa värjätä tuollaisiks, ei mulle sopiskaa toi väri... (yhyy :(!!)

Jeij. Koko viikko taas menoa. Pitäis leipoa, ommella, mennä Pajulahteen luistelemaan liikuntapäivänä... Kuka päätti et mut ja mun sisko laitetaan samaan joukkueeseen, mutta mä ja bestis ei päästä? Mitä vitun järkeä. Hävitään oikei kunnolla.
   Kävimpä tänää Lahessaki mutkan. Mukavaa porukkaa... Saivat musta varmaa jonku lapsellinen pupurakas hiljanen ihminen- kuvan. Ja mäkkäri Big Mac- ateriassa on yli 800 kcal. Onneks en syöny mitää. Apua.

Perjantaina sit koko viikonlopuks bilettää ja käyttelee kännyköitä ja muita elektronisia välineitä.

Ja hyi, en enää syö mansikkarahkaa. Ihmettelin et mitäs kovaa mul on suussa ja sielt löyty PURESKELTU PURKKA. Siis, sellasesta (vissii valion? o__o) mansikkarahkapurkista löyty valkosta tavaraa ihan kivasti joka muistutti pureskeltua purkkaa. Emmä ole varma onko se purkkaa, enkä ees kokeile, mut siltä se vaikutti.

Vittu nyt menee sille tehtaalle valitus mun traumoista D: