Mä tahdon pakata mun rinkan ja lähtee aikaisten aamulla linkulla/junalla/laivalla/lentokoneella jonneki.
   Mulle tuli tos koulun jälkee hirvee himo päästä matkustelee ilman vanhempia. Pakko päästä uudelleen Pallakselle vaeltaan, onneks sisko lupas lähteä mun kanssa sinneki. Viroonki sen kanssa pitäis lähteä sit täysikäsenä.

Ois ihan hemmetin kiva jännittää ensin edeltävä ilta kotona ja pakkailla (survoa...) loppuja tavaroita täpötäyteen rinkkaan ja sitte nukkua huonot yöunet. Aamulla sitte nopeasti ylös sängystä ja matkaan. Viime kesänä tuli suunniteltua sitä Ahvenanmaan matkaa pariinkin otteeseen pyöräillessä Lahteen päin. Onneks partioporukka on olemassa.

Tänne mä ainaki matkustan sitte joskus porukalla tai siskon kanssa;
Ahvenanmaa (pyörällä koko matka)
Pallas- Ounastunturi
Kylmäluoma (http://www.luontoon.fi/page.asp?Section=1021)
Tsernobyl

Kylmäluoma on niin ihana luonnonsuojelualue Etelä- Lapissa, et siellä kannattaa käydä.

Tsernobyliin mä olen tahtonut viime vuodesta lähtien. Ois kiva nähdä se reaktori, maailmanpyörä ja ne kerrostalot. Pääseeköhä sillä turistimatkal katsomaan helikopterihautuumaataki ?