... Ja otan tavoitteeks 500 km pyörällä kesänaikana!

Aloitan laskun tästä viikosta, oon polkenu jo 12x2+16+20+3+10= 73km. Ahvenanmaalla tulee se about 100km, ja toukokuun aikana ainakin se 43km viikossa (seukka<3).

Jos en saa tota 500km- matkaa poljettua syön mun kumiankat.

Ja mua vituttaa.

Miks mä en osaa päästä siitä yhdestä eroon? Näin viimeki yönä kahdesta eri hepusta unta ja yäää miks vitus angstaan sen perään vaikka mulla on kaverit ja en oikeastaan tahdokkaan seurustella enään vähään aikaan ja kuitenkaan ei tulis enää onnistumaan. Mua vaan kaduttaa et menin pilaamaan meidän suhteen olemalla itserakas huomionhakuinen paska. No, ens kerral osaan olla mukavempi... Äitienpäivä tulee olemaan niiin vittumainen. Nukun koko päivän jollen angstaa jolleki randomille mesessä.

... Ja mulla taitaa taas alkaa aamu kolmen yörundi :). Jokainen päätelköön itse mitä se meinaa (vinkki; fobiat).

Jee <3

Nimeltämainitsemattomat makkaransyöjät saa suuret halaukset tän päiväisestä, kiitos et aiheutitte mulle tänään sydärin pienen pyörälenkin jälkeen, hihii.

Tää on oikeesti eka vappu jolloin oon ollu seitsemän eri ihmisen kanssa toiminnassa. Kaupungilla, seukalla ja serkkujen mökillä paistelemassa makkaraa.