Partiokisat. Jee.

Lähdettiin aikaisin lauantai- aamuna vakavalla mielellä kohti Hollolaa, jossa Vaiha Kanavaa- piirikilpailut (tulkaa pätemään jos ei menny oikein) järjestettiin. Kisa pidettiin Kärkkäisen takana pellolla ja metsässä.

Käveltiin n. 20 km, ja juostiin suunnistusrastilla henkihieverissä (okei, mulla on huono kunto). Pahempia haavereita ei onneksi tällä kertaa sattunut... Yörastilla piti tehdä jotain ihan ihme ruokaa, jonka Karkki ja Inka teki salaisesti laavun takana mun ja Idan veistellessä jalkahierontatsydeemiä (kiva ku tiedän nää nimet :D). Vaikka lähes kaikki rastit meni päin prinkkalaa, oltiin kolmansia yörastilla. Kun päästiin kisakeskukseen sunnuntai aamupäivällä, noustiin kakkosiksi ja lopullinen sija oli... *rumpujen pärinää*

KULTAA!

Mä ainakin olin yllättyny. Musta ei ollut taas vaihteeksi paljon mitään hyötyä, hidastin vauhtia ja niin edelleen, mutta... :O

Kisojen aiheena oli siis TV, ja rastit olivat tv- teemaisia, kuten Elixir, Mitä tänään syötäisiin, viittomamankieliset uutiset, Dr House, Sairaalan Syke... En muista rastin nimeä, mutta joenylitys oli kyllä ehdottomasti parhain. Piti pukea pelastusliivit päälle ja kulkea kahta köyttä pitkin joen ylitse toiselle puolelle. Ärsyttävin rasti oli ylivoimaisesti Elixir, jossa rakas mummoseni suunnisti hieman väärin  ♥.

Meillä oli suunnitelmana, että pidetään kipinämikkovuorot, että herätään aamulla oikeaan aikaan. Ensiksi oli Inkan vuoro, mutta Ida jäi valvomaan. Ite menin nukkumaan, ja sanoin ettei mua tarvitse herättää omalle vuorolle jos ei ole ihan pakko.

Arvatkaa kuka nukkui koko yön :D