(c) Sunsku

☺Mä olen hieman pettyny joihinkin ihmisiin. Siis, miten joku voi jaksaa olla niin lapsellinen, joku niin hankala ja kolmas muuten vaan pilaa elämäänsä?

Siis, ensinnäkin mä en ole tehnyt MITÄÄN ensimmäistä ihmistä kohtaan. En mitään. Silti se jaksaa aukoa mulle päätään ja olla niin ärsyttävä ku olla ja voi. Eikö se tajua, että sen ainoat OIKEAT kaverit saa siitä niin huonon kuvan, kun se jauhaa paskaa toisista, ja esittää superlissua?

Toinen. Pyydän anteeksi, tekemätöntä. Mielummin sellaisen kanssa, josta oikeesti välität, rakastat, vai sellaisen, jonka kanssa sulla ei ole mitään yhteistä...? Mä en tiennyt, että siitä oli vain kuukausi, ja tuli mullekin yllätyksenä. Mä sentään yritän olla mahdollisimman kiltti sua kohtaan, mutta ei näytä toimivan. Enpä voi sanoa että musta olis tuntunut hyvältä ryhmäyttämispäivänä, päin vastoin. Kukaan ei pakottanut sua kannustamaan mua.

Kolmas. Lopeta oikeesti, ennen ku menetät hallinnan. Pilaat vain elämäs, eikä sitä tahdo kukaan. Alkoholi on syvältä perseestä.  Absolutistin sanat.


(c) Sunsku

☺Ja mua alkaa pikkuhiljaa raivostuttaa mun nivelet. Kiva käytävälläki seisahtua ja painaa polvi takasi normaaliin asentoon, kiva juosta ja tuntee kun nilkoille käy jotai ja pakko istuu maahan kivun takia. Oikeesti, mistä lähtien solisluu on naksahdellu?


(c) Sunsku

☺Mä en enää jaksa käydä seukalla. Mulla ei ole siellä enää seuraa, ja nyt kun oon T:n kanssa taas väleissä, tahtoisin viettää aikaa sen vanhan porukan kanssa. Mutta ei, kaikki (paitsi Tarska) on jakautunu uusien sekaan, ei siinä mitään, mutta entäs vanhat kaverit? Mä en tule toimeen suurimman osan -94 kanssa, joten... :/.


(c) Sunsku

☺Koeviikko. Mä en kestä. Ens viikolla on kaikki vaikeimmat kokeet, matikka, ruotsi ja äikkä. Venäjän mä uskon jotenkuten pääseväni läpi. Mutta matikka. Opettaja on niin kannustava, että kailottaa kovaan ääneen miten en tule pääsemään yhtäkään kurssia läpi. Kiitos :)


(c) Sunsku

☺ Macroilu. Mä oikeesti nautin siitä, kun saan konttailla ympäri pihaa ja kuvailla sieniä. Vaikka noissa kuvissa ei ole mitään hienoa, tykkään niistä silti.