Päästäiset on ahistavia. 
 

Oon tänään peräti siivonnu iiihan vähän, kattonu telkusta mm. Paavo Pesusientä ja Duudsoneita + jotai FAKTAA, pelannu Spyroa ja Pet Societyä joka alko toimimaan. 
   Eli mul on taas tosi tapahtumarikas pääsiäinen. Tänää pyöräilen seukalle oloiltaan äitin pyörällä (jee!) viimestä kertaa, iskä korjaa mun pyörän ja pääsen sillä ajelemaan <3 (OKEI, iskä ostaa mulle uuden pyörän ku 4 v sit todettiin ettei mun pyörään löydy uusia osia, angst :<. Pidän sille kyl hautajaiset, älkää huoliko...)

Ai niin, huomenna se Pääsiäiskulkue. Kannattaa tulla, siellä on mahtavat ja pätevät oppaat jotka lupaa taistella hautausmaalla örisivien zombejen kanssa :).

Ja 5kk täyteen ton yhden parsakaalin kanssa.
Ihmettelen kyl kovasti miten se on mua jaksanu. Mä vaan angstaan mun surgeeta elämää ja käyttäydyn oudosti.

LATVIAAN med luokka 32 pv
AHVENANMAALLE med partio 51-51 pv