Mä näin kolme outoo unta.

Ekassa mä olin ripariporukan kanssa jossain metässä, jossa oli hiekkamonttu. Lähettiin sit linkulla käymään jossain osan porukan kanssa, jotku jäi puuhailemaan jotain sinne metsään. 
   Lähettiin tulemaan sit takaisin, ja huomattiin et mäki, minkä kautta sinne monttuun pääs oli ihan helvetin jyrkkä, ja bussikuski vaa kiihyttää. Bussi sit lens kaaressa siitä mäestä, meikä rukoilee hädissään ettei kuoltas. Sit se linkku vaa putos kyljellee sinne monttuun ja noustiin ulos. Hetken kuluttua ihmeteltiin mis kuski on... Se löyty kuolleena sieltä bussista.

Tokassa unessa mä ja Miia oltiin Kätönlahen koulussa. Oltiin matikantunnilla, ja aloin tappelee opettajan kanssa et onko mun pakko käydä yhtä kurssia lälpi ku sain siitä 7 viime vuonna (olin vissii jääny luokalle?). Lähin sit vihasena pihalle ja tapoin kolme poikaa. Sit menin johonki roskiksen luo ja tapoin pari lisää. Sit Miia tuli ja lähettiin veks sisäpihalle, ja nähtiin Akatsukeja. Mä vissiin seurustelin Itachi Uchihan kanssa ja yritin ettii sitä.

Kolmannes unessa mä olin siskon ja kahen entisen kaverin kanssa Kätönlahen koulun sellases isos mäes. Ne alko heittelee mua kivillä, ja sit sisko viils mun posken sillee jännästi auki et se jäi lerputtaa. Sit ne katos ja jäin angstaa sinne mäkeen. Sitten ANSSI seukalta tuli lohduttaa ja kerättiin mun pudonneet tussit maasta.

...

Okei. Mun makuupussioperaatio keskeyty yhdeks yöks, mut jatku viime yönä kun havaitsin kanin käyneen kusemassa mun peitolle.
   Kävelin eilen seukalle <3. Päätin "oikasta", mut se tais olla 2 km pidempi kuin se oikea reitti, vitutti ja nälätti.

Lehtimäki on mulle matkan auki. Eilen joku venäläinen kuski ei oikee osannu ladata mun korttia ja sähläs sen kanssa. Kysäsin siltä pitääkö mun maksaa se matka vai maksoko se kuski jo. Se alko sönköttää jotain "minä ladata sinun kortti, mitä?". No,, 18 matkaa jäljellä 19 sijasta, mikäs siinä... Kosto elää.

Ja Irmeli Orvokki  (mun rakas ihana keltainen ankkapehmolelu) on kadonnu Luomaniemeen. Yhyy :<.