Oon alkanu harkitsemaan sitä lukiota. Toisaalta ois fiksua mennä sinne, mut luultavasti kaikki vapaa aika menee lukemiseen ja stressaannun siellä... Ja en saa nukuttua.
   Nytki pitäis lukea bilsan kokeeseen, lueskella vähän yh:ta ja ottaa selville missä mennään. Onneks tein sentään ruotsin läksyt ettei tarvi niitä alkaa tänään tekemään...

Matkailualalla on se huono puoli ettei välttämättä saa töitä. Ja jaksanko mä samaa työtä aina? Ei saa ees kunnon palkkaa ja en taho asua kerrostalossa loppuikää... Lukiossa huonoja puolia riittää; en pääse ku vain Kannakseen ja Nastopoliin, Nastopolissa tuntee kaikki, Kannaksessa ei ketään. Enkä tosiaankaan jaksa lukea mihinkään kokeisiin. Äh. Mut vois alkaa kyl petraamaan koulun käyntiin jos sinne lukioon joudun.

Jospa mä nyt vanhempienkin mieleksi haen tässä järjestyksessä;

Nastopoli
Matkailuala
Kannas
x
x

Yääähh. Antakaa mun nukkua. En oo saanu ees nukuttua, viime yö meni odotellessa turhaan, aamulla sit selkä jumalattoman kipeä, tuntu ku ois autolla ajettu yli...

Enkä mä tiiä mitä mä ajattelen asiasta x.