Katoin Jimiltä murhaohjelman, missä yks mies tappo 7 eurooppalaista Australiassa ja piilotti ne ruumiit mettään. En ikinä liftaa...
   Ja sain mahtavan päähänpiston; mä meen hiihtämään JOKA päivä tetin jälkee ja hiihtolomalla. Tää ruho tarvitsee muutaki liikuntaa ku himasta kauppaan ja pysäkille.

Mua nukuttaa, aamulla herätys 06:30 (yleensä herään arkiaamuisin 07:30 o_o"). Ja pitäis sinne töihin raahautua. Kumpa Lr ei saa musta hirveitä kauhukokemuksia. Mut, en mee nukkumaan. Vielä... Kohta sitte. Pelottaa että joku hyökkää tost ovesta jonku machoveitsen kanssa ja listii mut tähän. Tän hetkisen fiiliksen perusteel on aivan sama mitä tuolt ovesta tulee. Kunhan ei vaan äiti. "SÄ DATAAT JA KELLO ON JO JOTAI 01:00!!11"

En mä äsken datannu. Katoin töllöä ja kirjotin päiväkirjaa. En oo ennen kirjottanu päivistä tällee vakituisesti (okei, oli mul melkei kuukauden tako), ja nyt on kiva lukea mitä oon angstannu kuukausii sitte. Alotin kirjoittamisen 20.9, sissikeikan jälkeisenä päivänä. Jotku tutut varmaa tietää miks. Juu, hävettää lukea niitä tekstejä. Mut olin mä oikees joidenkin ihmisten suhteessa. Ne on kusipäitä kaikki vieläkin.

Miksköhä telkust tulee joku komedia tähän aikaan yöstä...