Kertokaa mulle helvetin hyvä syy miksen voi mennä uimaan 10.3. En tosiaankaan mene muiden kanssa keikistelemään MINNEKÄÄN kun satun olemaan liikkaryhmänkin lihavin.

Ja miks mun ympärille kerääntyy itsetuhoisia ihmisiä? Tunnen ainakin 6 mulle läheistä ihmistä jolta oon pongannu jälkiä. Ne ei taida ees tietää et oon nähny. Ainaki kaks niistä lukee mun tekstejä. Mä oon itkeny teidän takia, koska luulin teidän olevan onnellisia, mut ei. Mä välitän teistä kaikista.
   Mä en tiiä ketä täällä käy kyylimässä, joten en ala paljastelemaan mitään järkyttäviä juttuja. Mut voin sanoa että en mäkään ole aina niin ihanan pirteä ihminen. Mäkin oon joskus surullinen, mä itken paljon, ja oon sitten happy happy kun oon saanu mielen selväks.

Ää, enää 33 Frendit jaksoa. Kuolema.

Voisko joku ees laittaa kommenttia et on käyny lukemassa? ;___;